2021. március 24., szerda

A szervek lázadása

Kedves Mindenkinek!

Bár én törekszem arra, hogy csak szalonképes szövegek kerüljenek a blogra - néha el kell ettől tekinteni az élethű valóság miatt. Ez a kis írást Veronika lányom küldte, és nagyon találó egyes esetekben, így ide emeltem be. Kérem az érzékenyek elnézését. 

Szeretettel: István  

 

Lukács Sándor: A szervek lázadása

 

 

1997-ben hangzott el az V. Szárszói Találkozón

 

Amikor a testet teremtették, valamennyi testrész főnök akart lenni. Az agy ezt mondta: - Miután én gondolkodom mindenki helyett, én leszek a főnök. Erre a láb azt mondta: - Miután én viszem az embert oda, ahova menni akar, én akarok a főnök lenni. Így folytatta a szem, a kéz, a szív, a tüdő, és minden szerv főnök akart lenni. A segg azt mondta: - A főnök én vagyok. Erre minden testrész elkezdett röhögni, és abszurdnak találta, hogy a segg legyen a főnöke. Ekkor a segg nagyon megsértődött. Összehúzta magát, és megtagadta elvégezni a dolgát. Ennek következtében az agy belázasodott, a szem kigúvadt, a láb remegni kezdett, a kéz erőtlenül lógott. Még a szívnek és a tüdőnek is bizony igen nagy nehézségbe került elvégeznie a munkáját. Végül minden testrész kérte az agyat, engedje meg, hogy a segg legyen a főnök. Hát kérem, így is lett. A többiek most elvégzik a munkát, amíg a segg csak ül, és sok szart csinál. Tanulság: ahhoz, hogy főnök legyen valaki, nem kell géniusznak lennie. Lehet az egy közönséges segg is.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése