2012. január 10., kedd

Jézus Krisztus üzenete 2011.Karácsonyára

Boldog vagyok köztetek születésem ünnepén. Azért jöttem, hogy szellemetek fényét feljebb emeljem.
Minden emberben,- lényben,- fűben-fában,- ásványban ott vannak az alapok, amit számotokra a Teremtő Isten adott.

A sorsotok arról szól, hogy ebből mit tudtok hasznosítani, és másokkal megosztani.

Én mindenki életében megjelenek és segédkezek, de tanúságtételt nektek kell tennetek személyesen,… és nektek kell a szeretet – elfogadás - igazságosság iskoláját kijárni, és a bölcsesség köveit összegyűjteni.

Erőtök központja a szívetek, és születésetektől fogva benne van az igaz szeretet,…. hisz
Atyátokhoz csatlakoztok ott Én általam, mert Krisztusi-szívem lángja értetek lobog.

Eredendően jók vagytok, de néha még botladoztok kicsit, eltértek a kijelölt útról.
Alkalmazzátok tanításaimat. Kövessétek példáimat. Nem baj ha tévedtek, ….hisz épp ez a leckétek.

A szeretetet meg kell élni magatokban,…. Csak ez után tudtok - másokkal egységben - tovább lépni.

A csakrák harmonikus működése által juttok a magasabb rezgésű energiákhoz, ettől javul egészségetek, fizikai-lelki állapototok.
Ha felismeritek, hogy hol hibáztatok….bocsássatok meg magatoknak és másoknak,… de többé ne vétkezzetek.

A GONDOLAT TEREMTŐ ERŐ, MAGA A SZENT LÁNG …erre koncentráljatok, és ebben az Isteni akaratban fényeskedjetek. Meglátjátok, hogy sokkal jobban,- és hamarabb megoldódnak gondjaitok,…. hiszen ilyenkor Én támogatom munkátokat a Krisztusi megváltó erővel.

Hitetekben egy szemernyi rés se legyen,…. ha terheket kaptok, kérjetek Égi-áldást és segítséget,….töltsétek fel magatokat a hófehér fénnyel, sokkal könnyebb lesz cipelni,… érdemes kipróbálni.

Szeretettel jöttem közétek,…. hálás vagyok érte, hogy sokan az utamat járjátok!
Amikor az ünnep fényéből távozom, fájdalmaitokat, terheiteket magammal viszem….
Helyére lépjen be a Béke és a Szeretet,….és aranyfénnyel töltöm fel szívetek, ha megengeditek!

Sok Angyal, bölcs Nagyszellem van veletek….Mind az Úr áldását hozta el Nektek, hogy FÉLELEM NÉLKÜL tudjatok élni ebben az új Világban.
Megáldalak Titeket a Krisztusi erő átölelő, - felemelő fényével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése