2013. december 22., vasárnap

Szívműtét..vagy még se?



Kedves László!

Nagyon sajnálom, hogy nem tudtunk személyesen találkozni, és beszélgetni. Nem véletlenül javasoltam a személyes beszélgetést, mert akkor jobban, átfogóbban lehet megérteni ezt a tanítást.
Tudom, hogy annak, aki bajban van, vagy úgy érzi….nagyon kevés az, ha valaki csak szavakat tud mondani…De nem tudja megmondani, hogy mit tegyen, vagy ne tegyen az illető.

Én most épp ebben a helyzetben vagyok. Nem mondhatom azt, hogy László…tiszta szívemből az operációt…vagy annak mellőzését látom jónak.
Nem mondhatom, mert a Tűzvirág épp azt mondja, hogy ezt kizárólag magadnak, az Lászlónak kell eldönteni.

Tudom, hogy ezt is tudod, és nem erre vársz, nem ilyen felvilágosításra van szükséged.
Sajnos mással nem szabad eléd állnom.
Tudod ez nem kibúvó, de tényleg a személyes út az egyedüli eredményre vezető módszer…

Amit megtehetek, és most ezt igyekszem eléd tárni, az a saját betegségem ismertetése, leírása.

Ötven éves koromra teljesen kizsigereltem a szívemet, és olyan szívritmus zavaraim voltak, amelyek éjjel felébresztettek:::jajj, megfulladok, nem kapok levegőt….módon.

Szív-gyógyász doki barátom 1, majd 2, majd 3, stb. pirulát írt fel, és én vagy szedtem, vagy elfelejtettem, stb… de semmi sem változott. Mert ugyanúgy hajtottam…
A szívem fájt, szúrt, hol meg akart állni, hol belegyorsított, és ki akart ugrani, stb.
Meguntam,…. és oda álltam, hogy csináljanak vele valamit, mert nagyon unom így az egészet. Vagy meggyógyítanak, vagy ha meg kell halnom, hát legyen….

Egy Olaszországi konferenciáról jött haza a doki, és boldogan mutatta, azokat az EKG felvételeket, amilyen ilyen ritmuszavarok voltak rögzítve.
Látod Pistikém… ezek pont olyanok amilyenek neked is vannak…
Na és mi van ezekkel? Kérdeztem…
Hát… ebbe halnak meg a legtöbben…mondat a doki.
Na ettől megnyugodtam….
És mit tudtok csinálni velem…kérdeztem…
Semmit.
Mi a baja a szívemnek…
Semmi….
Akkor miért szedem a sok gyógyszert???
Hogy meg ne haljál…mondta a doki természetes hangon…

Ó, kedves Barátom, ha kinézek innen a 10. emeletről, csak olyan emberek járnak az utcán, akik mind meg fognak halni…én maradjak meg egyedül magnak???

Na és mit akarsz csinálni?....
Kidobom a gyógyszereket, és elmegyek a Gyurcsok Józsihoz…aki energiával gyógyított, és  akkor volt a fénykorában. Ő a Visegrádi gyógyító volt.
Ha nem is oda, de egy falusi energia gyógyító asszonyhoz kerültem, és kaptam a kezeléseket, és közben elindult a csoport, amit azóta is csinálok, és már mi is így segítünk másoknak is…
És persze a szívemnek semmi baja….
-          ha abba az irányba megyek,…
-          és azt csinálom…
amihez égi áldást kapok.

Én akkor megbékéltem a halállal, és vállaltam, hogy meghalok…ha kell….de közben ráterelt a betegségem arra, hogy a régi személyiségemből elengedjek mindent, amit csak sorban felismertem, és bírtam vele.

Ma már tudom, hogy ez volt az életem legfontosabb forduló pontja, és a betegségemnek köszönhetem, hogy megváltoztam.

Tudom, hogy ez nélkülem nem ment volna előre, és a magamon való gyógyító,- változtató,- szelídítő folyamatos munka csak addig tart …amíg élek.

Most a jobb térdem fáj, ha megyek, és amikor kedve van….és lassan újabb és újabb rétegeit tárja fel az egyéniségemnek, és a fájdalmak a szelídség útjára terelnek…elég keservesen, ha engem kérdezel…de sokkal jobban, mint sok másokat,…. régi barátokat, akik már mindkét térdükben protézissel járnak…

Kedves Barátom! Bocsásd meg, ha már ezt leírtam korábban a Neked címzett leveleimben, de már nem emlékszem rá. A történet azonban így zajlott le.

Kibékültem magammal, a gyarlóságaimmal, stb,- és elindultam az át-szeretésük,- változtatásuk útján…

Ezzel együtt a halált elfogadtam a legjobb jónak, mert nélküle soha sem tudnák új testet kapni,…. ha annak eljön az ideje.

De ez az  újfajta kapcsolat lehetővé tette, hogy eltűnt belőlem a halálhoz kötődő minden félelem, és téves gondolati minta.

Az is igaz, hogy intenzíven tanultam a Szellemi Valóság dolgait, és mélységes szeretet és hit töltött el a Teremtő Isten és a Szellemi Valóság lényei iránt.

Így már semmi sem kötötte a halált ahhoz, hogy azonnal meglátogasson,…
hiszen nem is ez volt a célja…
csak az, hogy rám ijesszen…
kimozdítson az addigi utamból…
Ma már jó barátok vagyunk: Sámala,… így szólítjuk a halál angyalát, aki velünk van a csoportban, és állandóan adja az energiát és súg nekünk, nekem is.

/Tegnap esete, amikor a leveledet olvastam, eszembe jutott, hogy már nem tudok telefonálni a Valinak, akinek kölcsön adtam a könyvet, így arra gondoltam, hogy majd holnap délután kezdem el a válasz levelet.
A jobb lábamon, a kisujjam melletti ujjam annyira fájni kezdett, hogy azt hittem….szóval azonnal tudtam, hogy neki kell állni a levél lírásnak. És már a levél felénél, alig fájt. Ma már semmit sem érzek rajta. Hát ilyen Sámala segítő igyekezete, amivel tettekre serkent./


Erről a változási lehetőségről ír Rüdiger Dahlke a Sorsfordulók c. könyvében nagyon alaposan és körültekintően.

Azt azonban mindenkinek magának kell eldönteni, hogy egy ilyen betegség esetén - mit lát maga elsődlegesnek:
A szellemi fejlődést, és az egyben magával hozza a fizikai javulást,…vagy fordítva gondolja.

Tudod: mindegyik döntés előre viszi az illető fejlődését.

Ha eltalálta az illető, és jó döntést hozott: akkor a fokozatos gyógyulás, az életének megváltozása…stb. mutatja a jó utat….

Egy biztos…mindenkinek megváltozik az élete,… mert ennek van itt az ideje….
Mindenkinek, aki él.

Ha nem a jó döntést hozta meg, akkor a bajokon keresztül veszi észre, hogy tévedett….amiért senki mást nem okolhat, általában,…
Vagy legalább is ez a fontos, hogy ne tegyen ilyet….
És egy vargabetű után kezdi el azt a változást,…. amelyet korábban elutasított.

Persze vannak olyanok is, akik akkor sem indulnak el a fejlődés útján, és ragaszkodnak ahhoz az életformához, amivel a szívritmus zavarukat összehozták maguk,- maguknak évtizedeken keresztül.
Krizantén tanítása szerint: ilyenkor a Teremtő hátradől, és elnéző mosollyal szemléli tévelygéseimet…ha ezt a döntés választottam. Mert még nem szenvedtem eleget….

Tegnap volt itt egy 50 év alatti fiatalember. Már 2 évvel ezelőtt is találkoztunk, és járt itt egyszer a piramisban, és tetszett neki a hely,- az energia, stb. de nagyon elfoglalt életet él, és több üzlete van,….és nagyon fáj mindene….és nagyon érzi, hogy változtatni kell az életében, mert nem azt csinálja, ami a tényleges dolga volna itt a Földön…stb.

Talán jönni fog…ezt mondta, hogy a lányával és a feleségével együtt jön, mert égett a tenyere, a füle, az egész teste zsibbadt, stb. amikor a piramisban beszélgettünk….15 perce volt mindössze erre, mert egy fontos dolog miatt azonnal mennie kellett….
Talán jönni fog…talán változtat,…de lehet, hogy mégis másik megoldást választ…mert joga van ahhoz is, és az orvos azt ígéri, hogy….

A Szellemi Valóság viszont semmit sem ígér…de bármit lehetővé tesz…ha Te magad csinálod, tanulod, gyúrod…stb….

/Kiegészítés: A fenti családnál jártunk azóta Szentgyörgy keresztet telepíteni…és sokat beszélgettünk, és úgy néz ki most, hogy minden jel szerint elindulnak a saját életük átformálásának útján….sok sikert, és kitartást kívánok ehhez Nekik./

Két nagyon jó könyvet olvastam a közelmúltban.

Az egyikben a szerző: a szellemi erők mozgósításának elsődlegességével, gyógyította ki a saját testéből a kosárlabda nagyságú méh-rák-daganatot nem egészen két hónap alatt…Az orvos el sem hitte, hogy mit csinált magával…
Látod a címét és a szerzőt elfelejtettem, talán: Brandon Bys, Belső utazás a könyv címe.

A másik még itt van a fejemben: Göncz József  Az öngyógyítás forradalma…c. könyv. Ez egy csoda egyszerű technika: minden nap erősen gyúrod és ütögeted a csontjaidat, izmaidat, és ott a legjobban, ahol fáj….
Ott alvó fájdalmak vannak az energia áramlatok elakadása miatt, és a gyúrás,- ütögetés azt felszabadítja, elindítja az áramlást,…vagyis meggyógyulok…
Nagyon egyszerű, és a fiát súlyos betegségből gyógyította ki…de azt a részt nem olvastam el, mert már az engem is érintő részekkel kezdtem…

A szellemi lényege ennek a módszernek az, hogy:
A gondolati energia és a fizikai tevékenység is egy-azon irányban hat, együtt dolgozik, és így az itt-és most állapot jön létre folyamatosan.

A nagy fájdalom gondoskodik arról, hogy a gondolatok ne tudjanak másfelé elkobászolni, és így minden a helyén van a gyógyuláshoz.
Ezt a Tűzvirág teszi hozzá, nem a könyv.

A könyv megadja a térképeket is ahhoz, hogy az egyes betegségeket hol lehet kezelni.
Nincs gyógyíthatatlan betegség, ha a fizikai test,- az elme,- és a szellem összefog…és teszi a maga dolgát. Csak a napi munka és a kitartás kell hozzá.

Nagyon jó a módszer és eredményesen csinálom én is…
Piszokul fáj a bal gyűrűs újam körömágya a kisujjam felöli részen, de már harmadik napja gyúrom, és egy kicsit kevésbé fáj…és úgy vettem észre, hogy javult egy kicsit a látásom…

Amikor én elindultam a pozitív gondolkodás, és az önmagamért való tevőleges munka útján, akkor még évek kellettek ahhoz, hogy jelenetős változást észleljen az ember.
Manapság néhány hónap alatt történnek olyan gyógyulások, változások, amelyeket nem is gondolna az ember a hagyományos gondolkodási módon.

Tegnap este 10-ig eddig jutottam.
Ma megkérdeztem a Valit- akinek a könyvet kölcsön adtam, és így már le tudtam írni a szerzőt és a könyv címét.

Látod: nekem most ez az egyik nagy feladat, hogy:
70 évesen ne higgyem el, hogy a memóriának és a többi fizikai összetevőnek romlani kell, mert így van rendjén.
Ez sem igaz, mert: a Teremtő nem ilyen kis időre adja a fizikai test egyensúlyát, hanem 1000 évre.
Csak az  emberiség által elfogadott gondolati minta – a morfogenetikus tudati mező – az ami ezt a gondolati sort adja le a tudatnak, minden nap, folymatosan….
Aki elfogadja….szinte mindenki….az így fogja megélni.

A betegségek épp ilyenek.

Azt írtad, hogy gyerek korodban is baj volt a szíveddel.
/Megjegyzem nekem is. Ilyen gyerek otthonban is voltam pár hónapot./

Ez azt mutatja, hogy előző életből hoztál magaddal olyan adósságot, amelynek ledolgozását erre a fizikai megtestesülésre vállaltad. /én is./

Ennyit megengednek az Égiek: ezt lekérdeztem, és azt kaptam, hogy:

A birodalmi német országban voltál katona, kiképző tiszt. Nagyon szabályozott, fegyelmezett, célratörő, pontos, következetes, lazaságokat nem tűrő, számon kérő, számon kérő, számon kérő…. gondolkodásoddal összhangban éltél, és képezted ki az újoncokat.
Még a szívük is össze facsarodott a kiképzési módszertől…amiből csak egy hiányzott:
Az együtt érző emberi szeretet.

Ez természetesen nem ítélkezés az akkori éned fölött, csak tárgyilagos információ, ami miatt nem kell semmilyen rossz érzést  táplálnod.

Akkor segítesz magadon, ha vizsgálod a gondolkodási és érzelmi mintáidat, és összeveted ezzel a képlettel. Ilyenkor látod, hogy mennyit sikerült változtatnod.

Szerintem az eddigi leveleid alapján is látni lehet, hogy már nem ezen a platformon állsz.
Ha sikerül személyes megbeszéléssel kiszélesítenünk ezeket az információkat, akkor gyorsabban megy a változás. Persze enélkül is lehet változni.

Egy korábbi csoporttársammal közösen járok Szentgyörgy keresztet lerakni azokhoz, akiknek a Varga Gyógymód Intézetben a biorezonanciás mérés során kimutatják, hogy az ágyuk olyan helyen van a lakásban, ahol Hartmann kereszt – a Föld geo-mágneses erővonalainak kereszteződése – vagy,- és vízér fölött fekszenek.

Ez a negatív energia sugárzás az alvás alatt napi 6-8 órán át éri a fizikai testet, és aktiválja azokat a sejteket, amelyek valamilyen betegség- fájdalom formájában mutatják meg a páciensnek, hogy  melyik testrészükkel van a baj.
Ez alapján rá lehet keresni, hogy milyen gondolati és érzelmi mintákon kellene javítani, azokat elengedi és a pozitívat behívni. A lélek nyelve a betegség…Dalke könyvének ez a címe.

Ezek ellensúlyozására telepítjük a Szentgyörgy keresztet, pozitív energia mezőt – erről is van anyag a blogon / és az kiszorítja azokat a falakba.

Megkérdeztem a Tűzvirágot:Igen, ilyen geo-mágnesen csomópont, és vízér is segít Neked, hogy minél jobban vágyakozzál a változásra….

Ha szeretnéd, januárban felmegyek Pestre vonattal, és segítek a pozitív energia telepítésében.

Csoporttársam összeállított egy könyv és egy film listát / YouTube / amit elkérek tőle, és átküldöm emailon, ha megtalálom.

Ha be tudod szerezni: a Fellebben a fátyol, és az Átölel a fény, Brus Liptons A tudat c. könyvekkel javaslom a kezdést…A filmek közül pedig: Az élő mátrix. C. filmet ajánlom.

Arra is  gondolhatsz, hogy rengeteg ember van ennél sokkal rosszabb helyzetben…ez könnyebbé teszi a sajátunkat….
Ha én nagyon lent vagyok…megnézem a Pearl Harbor c. háborus filmet…az mindig helyre rak…
Hát ennyit tudok mondani Neked most….
2013. november.
Szeretettel: István




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése