2013. október 11., péntek

Válasz Árpádnak 1.

Tisztelt Olvasó!

Az Élet nagy tanító, és senki sem hiányozhat az "osztályból", én se. Mostanában nagyon komoly leckéket kaptam,...tanán megtanultam...nagyon igyekeztem....egyszer talán erről is írok....és most egy kicsit más témában jelentkezek. Persze a Magyarság jövője c. sorozatot is befejezem....egyszer. 

Ez a más téma egy könyv, és az olvasott anyag egyes részleteihez kapott üzeneteket, gondolatokat írtam le, és teszem közzé. A forma egy levelezés, mert Árpád felkérésére olvastam el a könyvet...ahogyan azt az alábbiakból látni lehet majd.



 Válasz Árpádnak 1.

Grull Antal: Az emberiség eredete…c. könyv olvasása során kapott válaszok alapján írom le azt, amit a Szellemi Világból Krizantén és Tűzvirág nagyszellemek adnak a részemre.

Tisztelet Olvasó!

Látni lehet, hogy a részünkre adott tanítás egy felemelkedő Emberiségről szól, és arról, hogy a Jézusi úton haladva hogyan tudja minden ember a Szeretet, Elfogadás és Igazságosság elveit betartani,….. Szelíden.
Ez nem bírálat a könyvben leírtakkal szemben, csak egy másik gondolati minta.
Mindenki azt választja, amit jónak lát és hinni tud benne.

Kedves Árpád!

Így legyen 5 találatosom a lottón, ahogyan a könyv olvasásával kapcsolatos előzetes érzésem bejött. Itt is egészen már nézőpontból látott igazságok,- fél-igazságok,- idejét múlt információk,- stb. sokasága vegyesen van leírva azzal, ami ma hasznos és előre vinné az életünket.
Nem rossz, és nem is akarom minősíteni, de ....idejétmúlt, nem felemelő, és általános érvényű, stb.
Ahhoz, hogy mindent megválaszolja, egy új könyvet kellene írni.

Most a 16.- oldalig jutottam, de már az egész Krizantén tanítást meg kellene ismételnem ahhoz, hogy válaszoljak.

Ezét javasoltam korábban is, hogy gyere el egy napra - ha többre nem futja az idődből - és akkor nagyon sok mindent kibeszélhetünk.
Egy dologara megkísérlem a választ - persze csak a lényegét tudom itt leírni:
Krizantén tanításából ismerjük, hogy 144 Univerzum van a Minden létezőben....vagyis az összes Világegyetemben.
Ebből 7 Univerzum az Ember-típusú lény által lakott.
Itt  az Ember a gondolkodásra és érzésekre képes lény, aki a Teremtőhöz igyekszik vissza, és közben fejlődik,- stb.
A többi Univerzumban is 7-es csoportokban vannak akár milyen más lények. Ezek között a hüllők is.
A 140 fölötti 4 Univerzum a központi irányítás szerepét tölti be.
A Föld és a hozzá tartozó Univerzum az Emberrel a Szeretet energia termelés és küldés középpontja.

A mi Föld nevű bolygónk a II. Teremtés elején jött létre, amikor az I. Teremtés során teremtett Szellemi Világ főszereplőinek 1/3-da elbukott. Ezeken, a bukott Első Teremtett Nagyszellemeken akart a Teremtő segíteni.
Ekkor teremtette az Ember-szellemeket, akiknek a feladata volt a Föld létrehozásában,- élő világgal való betelepítésében való fő-szerep,- munka,- tényleges személyes megélés,- stb. együttesén keresztül történő részvétel.
Így a Föld és az Ember /aki nem azonos a fenti Ember-szellemekkel/ az első olyan létező, aki részt vett abban, hogy a bukott Nagyszellemek visszatérhessenek az anyagba sűrűsödött állapotból az Anyagi világba - ez a Földön élő Ember - és ennek fejlődésével a Szellemi Világba.
A Szellemi Világ a Létező Mindenség több mint 2/3-ada.
A Föld és az Ember olyan egymásra utalt testvér-szellemiség, amelynek a sorsa egymáshoz kötött.
Egyben a Föld az Ember gyakorló pályája, színpada, a fejlődésének,- és bukásának színtere.
Itt az Ember 24000 éves ciklusokban szervezett ütemes fejlődést produkál /felemelkedik - vagy bukik ciklusonként /, ahol már mindenki részt vett az Emberi élet által nyújtott gyakorlás lehetősében. Ugyanis ez a folyamat több száz Milliárd éve folyik szakadatlanul.
Ilyen háttérrel teljesen értelmetlen az Ember életét hüllők uralta vérvonalhoz, stb. kötni.

Nem a hüllők hozták létre az Embert.
Az Ember a Teremtő teremtménye,….. de a hüllők is az Ő teremtményei.

Ugyanakkor valóban részt vett már minden Létező Lény ilyen-olyan időszakokban, és időtartam alatt,- és folyamatában a Földi életben. Épp a saját fejlődése érdekében. Persze ezek között számtalan volt, aki uralkodni is akart.

A mai életünk Lényege: A Teremtő mostani üzenet:

A Földet Én teremtettem, és nem az Ember.
Ezért a Földet nem engedem elpusztítani…. - ezért nem lesz III. Világháború sem.
Az Embert is Én teremtettem: ezért nem engedem kiirtani.
Rómát én törtem össze: és nem engedem Világ-uralomra.
Az Ember és a Föld a mostani 24000 éves ciklus végén FELEMELKEDIK, bárki bármit is tesz. Ezt - az Emberiség mostani fejlődése alapján - már a Teremtő eldöntötte.
A felemelkedés célja a Dimenzió váltás: 2101. dec. 31. - 2102. jan. 1-én.

Az addig visszalévő közel 90 év alatt mindenki maga dönti el, hogy hova akar tartozni.
Az Új Föld - Új Ember kategóriába.....és akkor nem a hüllőkkel, és azok uralkodási erőlködésével kell foglalkozni, mert az gátolja az egyén fejlődését....

Vagy a meglévő földi Világ által láthatóvá tett - és rejtett - dolgaival - ami ide kötözi a gondolati világát az egyénnek, és ezért ide fog tartozni.
Kedves Árpád! Látod ehhez a néhány sorhoz is több mint fél óra kellett, és még semmit sem írtam le. Ezért javaslom a személyes találkozást.
A könyvet persze elolvasom, de sokáig tart.
Szeretettel üdvözöllek: István 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése